قوانین و مقررات 

از قدیم گفتن جنگ اول به از صلح آخر. اینطوری شد که گفتیم قبل از انجام خرید با هم دیگه قوانین و مقررات سفارش از احسان رو با هم مرور کنیم. از اینجا به بعد همه چی یه خورده رسمی تر میشه (درسته رسمی میشه ولی بدونید که خیلی دوستتون داریم و رو سر ما جا دارید :

  1. ساختن حساب کاربری و خرید داخل این سایت، به منزله مطالعه و پذیرش کلیه این قوانین است.
  2. کلیه اطلاعات درخواستی در فرم ها باید توسط سفارش دهنده به درستی و کامل وارد شود. هر گونه عواقب مربوط به اشتباهات و تکمیل ناقص اطلاعات به عهده سفارش دهنده است.
  3. خرید از طریق اینستاگرام،واتساپ و سایر پلت فرم ها مشمول همین قوانین خواهد بود و خریدار موظف است قبل از خرید قوانین را مطالعه نماید.
  4. هرگونه پیگیری و تحویل محصولات، فقط به شخص سفارش دهنده که اطلاعاتش ثبت شده است قابل انجام است. لطفا در زمان تحویل گرفتن بسته در محل حضور داشته باشید و در صورت نیاز مدارک هویتی ارائه دهید.
  5. کلیه هزینه های ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری محترم است. به طور معمول در شهر تهران و کرج از طریق پیک،اسنپ،تپسی و برای سایر شهرها از طریق تیپاکس،چاپار یا سایر اپراتورهای پستی انجام می شود.
  6. مبلغ مربوط به ارسال در محل و به مامور آورنده طبق رسید پرداخت می شود.ضمنا ما در تعیین این مبالغ نقشی نداریم و براساس تعرفه شرکت های فوق الذکر انجام می شود.
  7. ارسال در تهران با هماهنگی قبلی انجام می شود و پس از تایید گیرنده انجام می شود.
  8. برای دریافت بارنامه(ارسال شهرستان) می توانید ازطریق واتساپ به شماره 09392204004 پیام دهید و با اعلام کد سفارش یا ارسال تصویر فاکتور بارنامه را دریافت کنید.(به طور معمول اطلاعات از طریق پیامک ارسال می شود.)
  9. درصورت عودت کالا توسط پیک یا اپراتور پستی به هر دلیل، اعم از عدم حضور،عدم پاسخ دهی یا اشتباه در درج آدرس پستی هزینه های ناشی از این موضوع به عهده سفارش دهنده است.
  10. مبدا ثبت سفارش و تحویل کالا کارگاه و انبار مرکزی مجموعه "خانه احسان" واقع در تهران است و ارسال کالا به شهرستان به درخواست مشتری و طبق آدرس و اطلاعات ثبتی انجام می شود.
  11. از آنجایی که تحویل محصولات توسط اشخاص حقیقی/حقوقی ثالث انجام میشود، مسئولیت هر گونه،شکستگی، خرابی، مفقودی و … ناشی از این حمل و نقل، با همان مجموعه ثالث است و مراتب جهت پیگیری های بعدی باید در محل صورتجلسه شود.بدیهی است پس از تحویل گرفتن بسته این موضوع قابل پیگیری نمی باشد.
  12. پس از صورت جلسه کتبی و مشخص شدن میزان خسارات در زمان تحویل، پیگیری های بعدی مستلزم گذراندن مراحل اداری تا زمان وصول خسارت از اپراتور پستی است.
  13. پس از وصول خسارت، تحویل قطعه خسارت دیده فقط درتهران از طریق مراجعه حضوری یا ارسال در سفارش بعدی میسر است.
  14. در صورت مغایرت،کسری یا هر گونه اشکال؛ گیرنده موظف است در همان ساعت اولیه تحویل، مراتب را از طریق شماره 09392204004 برای پیگیری های بعدی اعلام کند.
  15. برای ظروف چینی که با طرح های سفارشی (ظروف غیر از گلسرخی) و به درخواست شما تولید می شود امکان تغییر در سفارش یا عودت وجود نخواهد داشت. لطفا در نوع کالا،تعداد و نوع گل درخواستی دقت بفرمایید.
  16. مدت زمان ارسال کالا 10 روزکاری پس از تسویه نهایی می باشد. در صورت بیشتر شدن زمان با هماهنگی شما ارسال انجام می شود.
  17. در صورتی که به هر دلیل ارسال کالا بیشتر از 30 روز کاری طول بکشد،سفارش دهنده این حق را دارد که سفارش خود را لغو کند و کل مبلغ به او عودت داده می شود.
  18. تعویض یا عودت کالا به شرط سلامت و استفاده نشدن به همراه جعبه و بسته بندی آن فقط  تا ۷۲ ساعت پس از تحویل فقط در محل کارگاه و به صورت حضوری انجام می پذیرد.برای مشتریان خارج از تهران و کرج این موضوع باهماهنگی تا ۱۰ روز پس از  تحویل امکان پذیر خواهد بود.
  19. اگر به هر دلیل برای دریافت کالای خود عجله دارید،در فرم موجود در قسمت ثبت سفارش و پرداخت به ما اعلام کنید تا در صورت امکان، اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

با تشکر